ЗМІСТ
Вступ
1. Аналітична частина
1.1. Географічне розташування Славгородської ОТГ, опис суміжних територій.
1.2. Демографічна ситуація, ринок праці.
1.3. Стан розвитку інфраструктури громади.
1.4. Динаміка та особливості соціально - економічного розвитку громади.
1.5 Фінансово-бюджетна складова розвитку територіальної громади.
1.6. Результати SWOT– аналізу.
2. Цілі та пріоритети розвитку Славгородської ОТГ.
2.1. Основні цілі розвитку громади.
2.2. Пріоритетні напрямки розвитку громади на 2019 рік.
3. Основні завдання та механізми реалізації плану соціально-економічного розвитку Славгородської ОТГ.
4. Моніторинг та оцінка результативності реалізації плану соціально-економічного розвитку Славгородської ОТГ.
Додатки:
Додаток 1: «Орієнтований фінансовий план на 2019 рік».
Додаток 2: «Перелік програм і проектів, які планується реалізувати у 2019 році».
Додаток 3: «Показники соціально-економічного розвитку Славгородської об’єднаної територіальної громади».
ВСТУП
План економічного і соціального розвитку Славгородської селищної ради на 2019-2020 роки розроблений відповідно до Законів України від 05.02.2015р. №157-VIII «Про добровільне об’єднання територіальних громад», Закону України від 05.02.2015р. № 156-VIII «Про засади державної регіональної політики», постанови КМУ від 16.03.2016 р. № 200 «Деякі питання надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад», наказу Мінрегіону від 30.03.2016р. № 75 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо формування і реалізації прогнозних та програмних документів соціально-економічного розвитку об’єднаної територіальної громади».
План економічного і соціального розвитку Славгородської об’єднаної територіальної громади на 2019-2020 роки (далі - План) розроблено виконавчим комітетом на основі аналізу поточної ситуації в господарському комплексі об’єднаної територіальної громади та прогнозів і пропозицій підприємств і організацій, виходячи із загальної соціально-економічної ситуації, що склалася на відповідній території, з урахуванням можливостей та місцевих ресурсів, відповідно до пріоритетних напрямків розвитку населених пунктів об’єднаної територіальної громади. План відповідає стратегічним та операційним цілям, напрямкам Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року (постанова Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 №385), Стратегії розвитку Дніпропетровської області на період до 2020 року затвердженої рішенням Дніпропетровської обласної ради від 26.09.2014 року № 561-27/VI.
План підготовлений на основі аналізу розвитку населених пунктів, що входять до складу об’єднаної громади за попередній період та визначає цілі, пріоритети соціально-економічного розвитку та прогнозні показники на 2019-2020 роки, а також заходи, спрямовані на забезпечення необхідних умов для планомірного і послідовного наближення рівня життя мешканців громади до європейських стандартів за рахунок збалансованого використання внутрішнього і зовнішнього потенціалу та збереження унікальних духовних і культурних традицій.
Метою Плану є зростання добробуту і підвищення якості життя населення Славгородської селищної ради за рахунок забезпечення позитивних структурних зрушень в економіці, підвищення її конкурентоспроможності, як основи для збалансованого зростання стандартів та показників економічного розвитку.
План визначає цілі, завдання та основні заходи економічного і соціального розвитку Славгородської селищної ради на 2019-2020 роки.
Основна мета розвитку Славгородської об’єднаної територіальної громади – створення умов для:
- якісного надання комунальних послуг;
- проведення капітального ремонту доріг комунального значення;
- вирішення питань щодо збирання та транспортування твердих побутових відходів;
- поліпшення умов утримання дошкільних та шкільних навчальних закладів;
- розширення розвитку малого та середнього бізнесу;
- покращення соціальної сфери та інфраструктури на селі;
- ефективного використання наявного природно-ресурсного потенціалу.
У процесі виконання План може уточнюватися. Зміни і доповнення до Плану затверджуються сесією Славгородської селищної ради за поданням селищного голови, виконкому селищної ради або відповідних постійних депутатських комісій.
1.АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА
1.1. Географічне розташування та демографічна ситуація.
Славгородська селищна об’єднана територіальна громада Синельниківського району Дніпропетровської області утворена 15 травня 2017 року шляхом добровільного об’єднання трьох територіальних громад:
Славгородської селищної ради – у складі: смт Славгород (2211 осіб), сіл: Бегма, (213 осіб), Новоолександрівське (57 осіб), Новоолександропіль (55 осіб), Першозванівка (150 осіб), Польове (126 осіб), Тургенєвка (443 особи);
Варварівської сільської ради – у складі сіл: Варварівка (536 осіб), Андріївка (295 осіб), Грякувате (18 осіб), Дубо-Осокорівка (33 особи), Зелене (22 особи), Мар’ївське (68 осіб), Обоянівське (24 особи), Олександропіль (49 осіб), Осокорівка (69 осіб), Попове (24 особи);
Гірківської сільської ради – у складі сіл: Гірки (281особа), Бурханівка (101 особа), Володимирівське (83 особи), Запорізьке (158 осіб), Надеждине (11 осіб), Трет’яківка (130 осіб), Троїцьке (95 осіб).
Славгородська об’єднана територіальна громада знаходиться у південній частині Синельниківського району.
Загальна площа території громади складає 24161,5 га. Водний фонд – 85,78 га.
Територія Славгородської селищної об’єднаної територіальної громади є нерозривною, її межі визначаються по зовнішніх межах юрисдикції рад територіальних громад, що об’єдналися. Межі території громади не можуть бути змінені без згоди членів об’єднаної територіальної громади.
Адміністративним центром Славгородської об’єднаної територіальної громади, в якому розміщені її органи місцевого самоврядування, є смт Славгород Синельниківського району Дніпропетровської області.
Центральна садиба Славгородської ОТГ розташована на відстані 3 км від Славгородської залізничної станції Придніпровської залізниці (лінія Дніпро – Синельникове – Мелітополь). Відстань до районного центру – міста Синельникове – 28 км., до обласного центру – м. Дніпра – 78 км. Громада межує з Раївською ОТГ.
Селище Славгород розташоване у долині річки Осокорівка – правої притоки Дніпра, яка є природною границею Дніпропетровської і Запорізької областей.
Перші вибори депутатів Славгородської селищної ради (ОТГ) відбулися 29 жовтня 2017 року.
1.2. Демографічна ситуація в громаді, ринок праці
Населення й демографія. Однією з головних проблем розвитку Громади є негативна динаміка чисельності населення. Так чисельність населення станом на 01.01.2018 р. складала 5252 осіб, а станом на 01.01.2019 р. вона скоротилася на 76 осіб та становить 5176 осіб.
Вікова структура населення громади відображена на рис. 1
Рис. 1. Вікова структура населення громади
Чисельність населення працездатного віку (від 17 до 59 років) у 2018 році складала 2583 чоловіки, що становить 46,92 % всього населення ОТГ. Переважання непрацездатного населення створює значні проблеми для розвитку економіки громади, оскільки за останні роки найбільше скоротилася саме чисельність працездатного населення (рис. 2).
Рис. 2. Скорочення населення за віковою ознакою
Акцентуємо, що «значна кількість осіб пенсійного віку» визнана однією з найгостріших проблем розвитку Громади. Необхідно зауважити, що за останній рік від’ємне сальдо істотного прибутку населення скоротилося: у 2018 році в Громаді народилося 18 дітей, при тому, що померло 78 осіб. Чисельність молоді віком від 17-35 років зменшилася на 52 особи.
Зменшення населення з істотних причин дещо компенсується за рахунок позитивного сальдо міграції: за 2018 рік прибуло 138, вибуло – 92, що пояснюється внутрішнім переміщенням громадян зі сходу України.
У структурі населення за гендерною ознакою чисельність жінок на 14% переважає чисельність чоловіків.
За національною ознакою Славгородська ОТГ є багатонаціональною, але переважну більшість складають українці, росіяни, білоруси.
За рівнем освіти в ОТГ переважна більшість працюючого населення має середню спеціальну освіту – 45%, вищу освіту – 15%.
Підсумовуючи вище наведене, можна зробити висновок, що сучасна демографічна ситуація в Славгородській ОТГ Синельниківського району Дніпропетровської області, в основному, відповідає демографічним процесам в цілому в Україні, а саме: основною проблемою є перевищення рівня смертності над народжуваністю. В 2018 році народилось 18 дітей, а померло 78 чоловік. Більшість факторів, які впливають на демографічну ситуацію в селах Славгородської ОТГ, формуються на загальнодержавному рівні і залежать від фінансово-економічного стану та добробуту населення. Подолання фінансової кризи та поліпшення економічного стану громади, у свою чергу, створить передумови для сталого демографічного розвитку, нормалізації і відтворення життєвих цінностей об’єднаної територіальної громади.
Зайнятість та рівень доходів населення. Кількість зайнятих в бюджетному та державно-управлінському секторах складає 205 чоловік; в сільському господарстві працює 376 чоловік.
За останні два роки середні доходи працюючих майже у всіх основних сферах діяльності у Славгородській ОТГ виросли, але вони значно відстають від офіційної середньої заробітної плати по Дніпропетровській області.
Кількість офіційно зареєстрованих безробітних протягом останніх двох років зменшилася: 40 осіб у 2018 році проти 81 у 2017 році, при цьому більшість складають жінки.
Рівень прихованого безробіття складає близько 5%.
У рамках регіональної програми зайнятості населення передбачено здійснення комплексу заходів, спрямованих на активізацію економічної діяльності населення, розширення сфери застосування праці, „детінізації” зайнятості, зменшення диспропорції між попитом та пропозицією робочої сили, створення умов для самостійної зайнятості та соціальної підтримки незайнятих, зареєстрованих у державній службі зайнятості, у тому числі:
- залучення до громадських робіт безробітних громадян;
- посилення контролю за дотриманням вимог законодавства про працю, зайнятість населення та про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, забезпечення реалізації прав і гарантій працівників, недопущення випадків використання найманої сили без належного оформлення трудових відносин з роботодавцем;
- підвищення мобільності робочої сили шляхом поширення інформації про стан регіональних ринків праці;
- зниження соціальної напруги шляхом визначення домогосподарств, у яких жодна з осіб працездатного віку не має роботи, та сприяння працевлаштуванню таких осіб.
1.3. Стан розвитку інфраструктури ОТГ
Розвиток соціально-гуманітарної сфери
Медичне обслуговування.
Первинна медична допомога мешканцям Славгородської громади надається в 3 амбулаторіях та 3 фельдшерських пунктах (ФП). 3 ФПи фінансуються за рахунок місцевого бюджету. В амбулаторіях працюють 3 сімейні лікарі, 12 медичних працівників.
На території Славгородської селищної ради функціонує 3 амбулаторії загальної практики сімейної медицини (АЗПСМ) та 3 фельдшерських пункти (ФП):
Шкільна освіта, дошкільне та позашкільне виховання.
Для ефективного розвитку освіти та спорту в 2017 році було створено Відділ освіти Виконавчого комітету Славгородської селищної ради. Відділ організовує процедури проведення навчально-виховного процесу у закладах освіти, створює програми всебічного розвитку дітей; забезпечує взаємозв’язок батьків-дітей-школи-органів місцевого самоврядування для органічного функціонування перелічених категорій в контексті нового освітнього простору громади.
Основними викликами, які стоять перед сферою освіти, це функціонування закладів в умовах реформи освітньої галузі та несприятлива демографічна ситуація, що може призвести до закриття деяких навчальних закладів або пошуку нових форм надання освітніх послуг.
На освіту по територіальний громаді в 2018 році виділено -23 271,800 тис.грн.
Найменування закладів освіти та кількість учнів у них відображено в таблиці 3.
На цей час на території Славгородської ОТГ розташовані 3 загальноосвітні середні школи, 5 дошкільних навчально-виховних закладів. Місткість та наповнюваність шкільних та дошкільних навчально-виховних закладів відображені у таблиці 3.
Таблиця 3
Місткість та наповнюваність навчально-виховних закладів
№ п/п |
Назва закладу |
Місткість осіб |
Наповнюваністьосіб (відс.) |
|
Шкільні заклади |
|
|
1 |
Славгородський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів |
960 |
322 (33,5%) |
2 |
Варварівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ степенів |
624 |
108 (17,3%) |
3 |
Шевченківський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів |
200 |
88 (44%) |
|
Дошкільні заклади |
|
|
1 |
Комунальний заклад освіти Славгородський ДНЗ № 1 (ясла-садок) "Сонечко" |
40 |
40 (100%) |
2 |
Комунальний заклад освіти Славгородський ДНЗ № 2 (ясла-садок) "Журавочка" |
83 |
55 (66,3%) |
3 |
Комунальний заклад освіти Варварівський ДНЗ (ясла-садок) "Білочка" |
45 |
35 (77,8%) |
4 |
Комунальний заклад освіти Гірківський ДНЗ (дитячий садок) "Веселка" |
30 |
21 (70%) |
5 |
Комунальний заклад освіти Тургенівський ДНЗ (дитячий садок) "Дзвіночок" |
15 |
15 (100%) |
Діти з інших населених пунктів Громади вимушені їздити до цих трьох шкіл, що за умови відсутності регулярного транспортного сполучення громадським транспортом викликає певні проблеми.
Стан справ у сфері освітньо-виховних послуг оцінюється як добрий. Об’єктивним показником доброго стану справ у сфері освіти є значна частка випускників загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали за результатами зовнішнього незалежного оцінювання високі оцінки.
Всі учні, які проживають за межею пішохідної доступності, підвозяться до місць навчання й додому. Підвіз здійснюють 3 шкільні автобуси. До 3-х загальноосвітніх навчальних закладів підвозять 113 дітей.
Харчуванням забезпечено 511 учнів (95,7%), з яких 240 учні 1-4 класів, 271 учні 5-11 класів, вихованці закладів дошкільної освіти Славгородської селищної ради 100% охоплені триразовим гарячим харчуванням.
Вартість харчування передбачена на 2018 рік за кошти місцевого бюджету на одну дитину в день складає:
Пільгові категорії дітей (діти сироти та діти позбавлені батьківського піклування, діти з малозабезпечених сімей, діти з особливими потребами, діти, батьки яких перебували, перебувають або загинули в зоні АТО, діти, які втратили годувальника (діти удови, удівця) харчуються за рахунок місцевого бюджету.
Всі освітні заклади оснащені підключенням до мережі Інтернет.
Система освіти ОТГ являє собою сучасну сталу мережу освітніх закладів, що задовольняють освітні потреби населення. Потреба в розширенні мережі загальноосвітніх навчальних закладів в ОТГ відсутня. З метою поліпшення якості та конкурентоспроможності освіти, забезпечення функціонування освітньої мережі реалізовані проекти:
Інфраструктура культури й дозвілля.
Робота закладів культури спрямована на задоволення інформаційних, культурно-освітніх, естетичних та дозвіллєвих запитів жителів громади. На території громади знаходяться: 1 селищний і 2 сільських клуби та 3 бібліотеки. Також функціонує Центр дитячої творчості Славгородської селищної ради. Центр організовує роботу своїх гуртків у приміщеннях загальноосвітніх, позашкільних, освітніх закладів.
В закладах культури налічується 13 працівників.
Таблиця 4
Заклади культури Славгородської ОТГ
Назва установи |
Проектна потужність |
Кількість працівників |
Клуби |
К-сть гляд. місць |
|
Славгородський селищний клуб |
60 |
4 |
Варварівський сільський клуб |
190 |
3 |
Гірківський сільський клуб |
120 |
3 |
Бібліотеки |
К-сть прим. |
|
Славгородська бібліотека |
9 700 |
1 |
Варварівська бібліотека |
6 400 |
1 |
Гірківська бібліотека |
6 230 |
1 |
Відділ соціально-гуманітарного розвитку Славгородської селищної ради пріоритетним напрямом своєї роботи обрав проведення змістовного, цікавого дозвілля для жителів громади, залучення більшої кількості дітей та молоді до культурно-освітніх заходів та організаційних формувань. На території громади діють аматорські об’єднання, художні колективи та творчі гуртки.
На території ОТГ започатковано фестиваль дитячої творчості та спортивне таборування.
Художні колективи та творчі гуртки
- хореографічні колективи: «Едельфейс» - керівник Мотайло В.С. (с. Гірки), «Зіроньки» - керівник Іванова Н.С. (смт. Славгород), «Діамантики» - керівник Гук О.С. (с. Варварівка);
- вокальний колектив «Чарівність» (с. Варварівка);
- драматичний колектив «Затійники» (с. Варварівка);
- квартет «Любава» - керівник Марченко Н.В. (смт. Славгород);
- гурт «Натхнення» - керівник Мотайло В.С. (с. Гірки).
Фізична культура та спорт:
Побутові послуги.
В адміністративному центрі та на старостинських округах працюють: 2 аптеки, 25 підприємств роздрібної торгівлі, 5 кафе, перукарня, швейна майстерня, майстерня по ремонту радіоапаратури.
Розвиток комунальної інфраструктури
Водопостачання та водовідведення. Із 24 населених пунктів водою забезпечені такі населені пункти: смт Славгород; села: Бегма, Новоолександрівське, Першозванівка, Тургенєвка, Варварівка, Обоянівське. Андріївка, Дубо-Осокорівка, Зелене, Мар’ївське, Олександропіль, Осокорівка, Гірки, Бурханівка, Володимирівське, Запорізьке, Надеждине, Третяківка, Троїцьке.
Водопостачання відсутнє по селах: Польове, Першозванівка, Новоолександропіль, Попове, Грякувате.
Мережа системи водовідведення та очисні споруди смт Славгород дуже застарілі та потребують капітального ремонту.
Вивезення сміття. Тверді побутові та промислові відходи (ТППВ) взагалі не вивозяться та не утилізуються, спеціально обладнані сміттєзвалища, що відповідають екологічним критеріям, відсутні. Тому проблема забезпечення належного екологічного стану території є гострою і на цей час не вирішеною.
Дороги. Автодорожнє покриття на вулицях населених пунктів
громади – асфальтобетонне, щебеневе, гравійне шлакове та ґрунтове. За оцінкою дорожньої служби в переважній більшості стан доріг є задовільним, крім 15 вулиць (31 % від загальної кількості). Але проблема незадовільного стану дорожнього покриття є дуже гострою та вимагає першочергового вирішення.
Громадський транспорт. Проблеми сполучення громадським транспортом між селищем Славгород та районним центром – містом Синельникове та обласним центром – містом Дніпро, не є гострою, завдяки тому, що через територію об’єднаної громади проходить автомобільна дорога державного значення М-18 (Е-105) Харків – Сімферополь – Ялта та залізнична колія. Але регулярне сполучення громадським транспортом між всіма населеними пунктами громади та адміністративним центром Славгородської ОТГ відсутнє, що створює значні незручності для мешканців. У зоні впливу органу самоврядування об’єднаної громади не має перевізників, які могли б прокласти маршрути пасажирського транспорту через усі населені пункті громади.
Енергозабезпечення та енергоспоживання. Населені пункти Славгородської ОТГ частково забезпечені вуличним освітленням:
- смт. Славгород: вулиці Адаменко – 0,5 км; Таврійська - 1,1 км; Тиха - 0,8 км; Паркова – 0,9 км; Центральна – 1,5 км; Лермонтова – 0,3 км; Мостова – 0,5 км; Маяковського – 1,2 км; Набережна – 0,5 км; Нова – 0,9 км; Робоча – 0,9 км; Садова – 1,1 км; Свободи – 1,1 км; Степова – 1,1 км; Транспортна – 2,5 км; Українська – 1,1 км; Весела – 2,1 км; Шевченка – 0,8 км; Герої - 1,1 км; Театральна – 0,2 км; Горького - 1,2 км;
Провулок Заводський – 0,5 км; Транспортний - 0,7 км; Шевченка – 1,1 км.
- с. Польове: вулиці Козацька – 0,7 км; Молодіжна – 0,7 км; Вишнева – 0,6 км.
- с. Тургенєвка: вулиці Весела – 1,8 км; Гагаріна – 1,1 км; Миру – 2,1 км.
- с. Бегма: вулиця Ральченко – 3,2 км.
- с. Першозванівка: вулиці Адаменко – 0,9 км; Василя Жуковського – 0,5 км; Комарова – 0,6 км; Космонавтів – 1,1 км; Любов Бабенко – 0,3 км.
- с. Варварівка: вулиці Вчительська – 1,75 км; Вишнева – 1,3 км; Центральна – 2,1 км; Польова – 1,2 км; Ювілейна – 1,2 км;
- с. Андріївка вулиці: Придніпровська – 1,7 км; Чкалова - 0,75 км;
- с. Запорізьке: вул. 40 років Перемоги – 1,05 км;
- с. Мар’ївське: вулиця Квіткова – 1,1 км;
- с. Олександропіль: вулиці Братства – 0,36 км; Дніпровська – 1,75 км; Мічуріна – 0,31 км.
- с. Осокорівка: вулиця Першотравнева – 1,1 км.
Вуличне освітлення відсутнє:
- смт. Славгород: вулиці Заводська – 1,1 км; Космонавтів – 1,9 км; Майська – 1,3 км; Залізнична – 1,3 км; Ральченко – 1,1 км; Відродження – 1,9 км;
- с. Андріївка, вул. Запорізька;
- с. Новоолександропіль,
- с. Новоолександрівське,
- с. Грякувате,
- с. Дубо-Осокорівка,
- с. Зелене,
- с. Обоянівське,
- с. Попове,
- с. Гірки,
- с. Запорізьке,
- с. Надеждине,
- с. Третяківка,
- с. Бурханівка,
- с. Володимирівське.
Усі населені пункти Славгородської ОТГ електрифіковані, більшість населених пунктів газифіковані. Централізоване опалення відсутнє. У домогосподарствах застосовується пічне, газове, електричне опалення. Відновлювальні та альтернативні джерела енергії на цей час не використовуються.
Система телекомунікацій. Стаціонарний зв’язок, радіозв’язок на території громади відсутній, мобільний зв’язок забезпечується операторами Київстар, МТС, Лайф. Послуги доступу до мережі Інтернет надають провайдери Lnet, Nika – Net.
Якість послуг телекомунікаційного та інтернет-зв’язку задовільна.
Безпека життєдіяльності.
Екологічна безпека та санітарний стан території. Основними забруднювачами навколишнього середовища є:
Мапа забруднення підземних вод по території Громади відсутня.
Протипожежна безпека. У громаді відсутні спеціальні комунальні структури із забезпечення пожежної безпеки. Тому у випадках виникнення пожеж в сільській місцевості, які відбуваються доволі часто у періоди засухи, їх гасіння суттєво ускладняється через велику відстань місць розташування підрозділів МНС до місця пожежі, недостатнє та застаріле матеріально-технічне забезпечення, низьку якість доріг тощо. Тому найчастіше ліквідація надзвичайних ситуацій покладається, насамперед, на самих громадян.
1.4. Динаміка та особливості соціально-економічного розвитку громади
Основними проблемами соціально-економічного розвитку Славгородської громади є:
Вирішення цих проблем планується шляхом реалізації основних пріоритетних напрямів, завдань та заходів, які передбачені Планом соціально-економічного розвитку Славгородської об’єднаної територіальної громади на 2019-2020 роки. Основною метою соціально-економічного розвитку громади є створення умов для подальшого економічного зростання, наповнення місцевого бюджету коштами, покращення на цій основі бюджетного фінансування установ освіти, культури, охорони здоров’я, соціального захисту та поліпшення життя населення.
1.5.Фінансово-бюджетна складова розвитку Славгородської ОТГ
Очікувані надходження доходів на 2019 рік та прогноз доходів на 2020 рік бюджету Славгородської ОТГ розроблено на основі показників економічного і соціального розвитку району, показників економічного і соціального розвитку громади, чинних Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 року № 546 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2019-2021 роки».
Основними джерелами очікуваних надходжень загального фонду селищного бюджету на 2019 рік залишаються податок на доходи фізичних осіб, що становить 52,44% від планових показників доходів загального фонду, єдиний податок - 25,07%, земельний податок та орендна плата за землю – 17,96%.
Всього дохідна частина селищного бюджету (без урахування офіційних трансфертів) на 2019 рік запланована в сумі 21 535 800,00 грн., при цьому:
- доходи загального фонду селищного бюджету з урахуванням усіх факторів впливу на зміну обсягів надходжень складають 20 811 600,00 гривень, що на 1748998,62 грн. або 9,2% більше фактичних надходжень 2018 року;
- доходи спеціального фонду на 2019 рік розраховані в сумі 724 200,00 грн., проти надходжень 2018 року прогнозується зростання на 277 243,26 грн. або на 62,0%, за рахунок очікуваного збільшення власних надходжень бюджетних установ;
- оборотний касовий залишок бюджетних коштів бюджету ОТГ визначено у сумі 38 000,00 грн.
Індикативні прогнозні показники бюджету ОТГ смт. Славгород
на 2019-2020 роки
(грн.)
Назва показника |
Затверджено на 2019рік |
Прогноз на 2020рік |
ДОХОДИ |
20 811 600 |
21 874 700 |
у тому числі: |
|
|
Податок та збір на доходи фізичних осіб |
10 913 700 |
11 525 000 |
Рентна плата за користування надрами |
4 200 |
4 500 |
Акцизний податок з реалізації суб"єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів |
60 000 |
65 000 |
Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пальне) |
350 000 |
380 000 |
Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (пальне) |
80 000 |
100 000 |
Податок на майно |
4 163 800 |
4 337 100 |
Єдиний податок |
5 218 300 |
5 435 600 |
Плата за надання адміністративних послуг |
8000 |
8000 |
Державне мито |
10600 |
15800 |
Інші доходи |
3 000 |
3 700 |
1.6. Результати SWOT- аналізу Славгородської ОТГ.
Одним із інструментів для оцінки поточної ситуації в загальному та можливих ресурсів у подальшому розвитку всіх сфер функціонування громади (підприємства, організації) є SWOT-аналіз. Завдяки такому аналізу можна визначити не тільки стратегічні цілі, а й короткострокові операційні завдання разом із ресурсами та можливими загрозами, що можуть виникнути в ході їх реалізації. Досягнення цих цілей повинно, з одного боку, усунути слабкі сторони громади з одночасним посиленням її сильних сторін, а з іншого – сприяти використанню сприятливих можливостей, які можуть виникнути завдяки дії зовнішніх сил. Сильні та слабкі сторони вказують об’єктивний стан справ, що є на даний момент як позитивні тенденції, так і негативні. Можливості та загрози вказують на зовнішні фактори, що можуть сприяти розвитку або гальмувати його.
Важливо визначити не лише негативні (слабкі) сторони, хоч вони і є основними показниками проблем, які треба вирішувати, а й визначити сильні сторони, як ресурс та можливості для розвитку.
Фактори, що характеризують внутрішній стан Славгородської ОТГ, зведені у таблицях 4 та 5.
Таблиця 4
Сильні та слабкі сторони Славгородської ОТГ
Сильні сторони |
Слабкі сторони |
||
S1 |
Територією Громади проходить автодорога державного значення М-105 Харків – Мелітополь – Сімферополь |
W1 |
Незадовільний стан внутрішніх доріг на території громади |
S2 |
Наявність земельних ресурсів - родючих чорноземів, придатних для розвитку усіх видів рослинництва |
W2 |
Недостатній розвиток сільськогосподарського виробництва, зокрема садівництва й тваринництва |
S3 |
Наявність достатньої кількості трудових ресурсів |
W3 |
Високий рівень прихованого безробіття – офіційно працевлаштовані лише близько 60 % працездатного населення, але офіційно стоять на обліку у центрі зайнятості лише 40 осіб. |
S4 |
Найнижчі у Синельниківському районі ставки місцевих податків та зборів |
W4 |
Відсутність сполучення громадським транспортом між населеними пунктами в межах Громади |
S5 |
Добрий стан у сфері навчально-виховних послуг, в цілому задовільний – у сферах охорони здоров’я, телекомунікаційних послуг, безпеки життя та бізнесу |
W5 |
Недостатня кількість та незадовільна якість надання побутових та торгівельних послуг |
S6 |
Є вільні житлові будинки |
W6 |
Гостра проблема забезпечення населення якісною питною |
S7 |
Усі населені пункти електрифіковані та газифіковані |
W7 |
Інженерні мережі водопостачання відсутні у 5 селах, водовідведення є лише у смт Славгород |
S8 |
Є працюючі промислові підприємства, зокрема Славгородський арматурний завод, вільні промислові приміщення цеху №76 ВАТ «Мотор-Січ» |
W8 |
Відсутність системи вивозу й утилізації твердих побутових відходів |
S9 |
Управлінська команда має початкові знання й досвід реалізації проектів розвитку |
W9 |
Відсутня система захисту від пожеж та надзвичайних ситуацій |
S10 |
Довіра більшості населення до органів самоврядування Громади |
W10 |
Не контролюється рівень забруднення повітря, ґрунтів, підземних вод |
S11 |
Розроблені генплани по смт Славгород, селах Бегма, Олександропіль |
W11 |
«Старіюча громада» – чисельність працездатного населення складає 45,6 % від загальної чисельності населення |
S12 |
На території громади присутні історичні та етнічні пам’ятки, але вони недостатньо цікаві для зовнішніх туристів |
W12 |
Недостатня кількість закладів культури (3 клуби, 3 бібліотеки), зайняття фізкультурою та спортом, проведення дозвілля |
|
|
W13 |
Не достатньо розвинута та наближена до споживача мережа закладів охорони здоров’я (3 АЗПСМ та 3 ФПи) |
W14 |
Недостатня кількість високо кваліфікованих кадрів: лікарів, молодшого медичного персоналу, освітніх та інженерних кадрів |
||
W15 |
Відсутній інвестиційний паспорт громади, немає генпланів всіх інших сіл |
||
W16 |
Громада ще не є згуртованим соціальним утворенням |
Таблиця 5
Можливості та загрози зовнішнього оточення Славгородської ОТГ
Можливості |
Загрози |
||
О1 |
Підйом економіки України |
Т1 |
Нестабільність економічного та політичного стану в Україні |
О2 |
Розширення грантового фінансування розвитку ОТГ з боку ДФРР, інших вітчизняних та іноземних фондів-донорів |
Т2 |
«Замороження» військового конфлікту на сході України |
О3 |
Збільшення інвестицій, зокрема іноземних, у розвиток агропромислового комплексу Україні |
Т3 |
Скорочення програм фондів-донорів в Україні |
О4 |
Підвищення попиту на екологічно чисті продукти харчування на вітчизняному та світовому ринках |
Т4 |
Скорочення бюджетного фінансування на ремонт транспортної інфраструктури в Україні |
О5 |
Реалізація державної програми з капітального ремонту автодорожньої інфраструктури на території Славгородської ОТГ |
Т5 |
Погіршення екологічної ситуації, техногенні катастрофи у Дніпропетровській області, містах Дніпро, Запоріжжя |
О6 |
Збільшення квот на поставки українських продуктів харчування до країн Євросоюзу |
Т6 |
Збільшення безробіття в Україні в цілому та, зокрема, у Дніпропетровській області |
О7 |
Підвищення самосвідомості та активності громадян |
Т7 |
Втрата довіри населення до органів публічного управління всіх рівнів |
|
|
Т8 |
Погіршення стану в сферах освіти, охорони здоров’я, охорони правопорядку, безпеки життєдіяльності в національних масштабах |
Т9 |
Не вирішення на законодавчому рівні питання контролю над територією громади – землі за межами населених пунктів |
||
Т10 |
Відтік кваліфікованих кадрів та молоді за межі області та за кордон |
2. Цілі та пріорітети розвитку Славгородської ОТГ
Об’єднані територіальні громади є прихованим потенціалом розвитку України, що можна спостерігати на прикладі цілого ряду країн, які обрали шлях децентралізації.
Для нашої країни це є рішучим кроком на шляху до розвинутого європейського суспільства. За весь період незалежності колишні сільські ради залишалися один на один зі своїми проблемами, що з кожним роком лише поглиблювалися. Для забезпечення розвитку громади необхідно створити умови для комплексного розвитку територій в інтересах громади та забезпечити населення якісними соціальними та житлово-комунальними послугами.
Для ефективного розвитку громади необхідно чітко визначити пріоритети, якими необхідно керуватися та головні цілі, для досягнення бажаного рівня розвитку.
Головна МЕТА - створення умов для динамічного, збалансованого розвитку Славгородської об’єднаної територіальної громади, забезпечення соціальної та економічної єдності, створення необхідних умов для планомірного і послідовного наближення рівня життя мешканців громади до європейських стандартів за рахунок збалансованого використання внутрішнього і зовнішнього потенціалу та збереження унікальних духовних і культурних традицій.
Щодо пріоритетів на найближчі два роки було визначено, що Славгородська об’єднана територіальна громада це:
А) Громада із зручними умовами проживання та якісними соціальними та адміністративними послугами;
Б) Громада з комфортними умовами для ведення бізнесу та залучення інвестицій;
В) Громада із прозорим урядуванням та активними мешканцями;
Г) Громада спортивних здобутків та здорового способу життя;
Д) Громада із наданням якісних освітніх послуг та підготовка компетентних випускників.
Відповідно до пріоритетів було визначено цілі, реалізація яких буде спрямовувати розвиток всіх сфер життєдіяльності до вищезазначених пріоритетів. Отже, для пріоритету А визначено наступні завдання :
«категорійного» населення (сім’ї, що потрапили в скрутне становище, діти з особливими потребами, люди, що потребують психологічної та соціальної допомоги).
Пріоритет Б передбачає реалізацію таких завдань
Для пріоритету В поставлені завдання:
Пріоритет Г потребує виконання наступних завдань
До пріоритету Д наступні завдання:
Всі вище перераховані цілі узагальнюють першочергові потреби розвитку громади та є орієнтиром розвитку не лише на короткостроковий період, а й на середньо- та довгострокову перспективу. Досягнення поставлених цілей дозволить створити умови для економічного та соціального розвитку громади в цілому.
3. Основні завдання та механізм реалізації плану
соціально – економічного розвитку Славгородської ОТГ
Сучасні умови економічного і соціального розвитку громади потребують практичного застосування широкого спектру різнопланових інструментів державного управління.
В умовах обмеженості ресурсів першочерговим завданням стає визначення пріоритетних цілей при розподілі бюджетних ресурсів, можливих джерел фінансування та, безумовно, контроль за їх цільовим та ефективним використанням.
Взаємопов’язані завдання та заходи на їх виконання спрямовані на досягнення цілей розвитку ОТГ та очікувані результати їх виконання наведені в додатку №1 до Плану.
Враховуючи проектний підхід до вирішення проблем ОТГ, ці завдання конкретизовані в розрізі визначених пріоритетів і завдань, діючими та перспективними проектами ОТГ з визначенням джерел фінансування кожного проекту. Перелік проектів наведений у додатку № 2.
Організаційне забезпечення реалізації проектів здійснюється головою селищної ради, її депутатським корпусом, власними силами, а при необхідності – залученням компетентних підрядників, участі у проектах щодо розбудови інституційної спроможності та інфраструктури ОТГ.
Джерелами фінансування проектів соціально-економічного розвитку громади, враховуючи масштабність і обмеженість власного фінансового ресурсу, є кошти субвенції Державного бюджету місцевим бюджетам на соціально-економічний розвиток окремих територій та на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад, Державного Фонду регіонального розвитку, кошти міжнародної технічної допомоги та інше.
Славгородська селищна рада у межах своєї компетенції вирішуватиме питання місцевого самоврядування, виходячи з інтересів територіальної громади, та здійснюватиме функції і повноваження місцевого характеру на основі активної участі кожного члена Виконавчого комітету, кожного депутата селищної ради.
Одним з пріоритетних напрямків роботи органів місцевого самоврядування у 2019-2020 роках буде співпраця із активним населенням громади та бізнесом. Будуть підтримуватися всі ініціативи направлені на:
4. Моніторинг та оцінка ефективності реалізації плану соціально-економічного розвитку Славгородської ОТГ
Для об’єктивної оцінки результативності реалізації Плану необхідно ввести ряд індикаторів, що могли б візуалізувати отримані результати. Дані індикатори не є цілком об’єктивними, та за умов обмеженості джерел отримання інформації, залишаються найбільш доступними.
Відповідно до вищезазначених завдань реалізації Плану індикаторами результативності є:
- кількість діючих та новостворених малих та середніх підприємств;
- кількість створення нових робочих місць;
- обсяг економії енергоресурсів;
- кількість реконструйованих та новостворених об’єктів культурної та
туристичної інфраструктури;
- кількість людей, що отримують соціальні послуги;
- кількість проведених спортивних заходів;
- кількість проведених мистецьких заходів;
- протяжність відремонтованих доріг;
- кількість встановлених сміттєвих баків.
Також для проведення моніторингу застосовуються показники соціально-економічного розвитку на підставі даних територіальних підрозділів центральних органів влади.
Відстеження динаміки відповідних індикаторів та показників соціально- економічного розвитку дозволять чітко відслідковувати ефективність реалізації Плану.
Моніторинг проводиться за підсумками півріччя та року. Результати моніторингу оприлюднюються на офіційному сайті Славгородської селищної ради та в засобах масової інформації. Звіт про реалізацію Плану заслуховується на сесії Славгородської селищної ради.
Контроль за реалізацію Плану покладається на Славгородську селищну раду.
Селищний голова В.С.Сороковський
Додаток 1
до рішення селищної ради
від 20 лютого 2019 року №-17/VII
Пріоритети |
Цілі |
Завдання |
Ремонт доріг, належне транспортне сполучення між поселеннями громади
Згуртування мешканців громади, формування духу «єдиної громади»
Розвиток малого і середнього бізнесу, підтримка фермерських господарств
Об’єднання дрібних сільгоспвиробників для створення потужних конкурентоспроможних виробничих комплексів
Розробка комплексної стратегії розвитку ОТГ та її проектів
Забезпечення енергоефективності |
Відновлення та розвиток автотранспортної інфраструктури |
- створення зони відпочинку автомобілістів з розвинутою інфраструктурою; - створення ремонтно-дорожнього підприємства повного циклу (на засадах міжмуніципального співробітництва); - капітальний ремонт дороги по вул. Центральна (Леніна) с. Варварівка; - капітальний ремонт дороги вул. Свободи смт Славгород; - капітальний ремонт дороги пров. Заводський смт Славгород; - капітальний ремонт дороги вул. Тиха смт Славгород;
|
Транспортні послуги |
- організація регулярного сполучення громадським транспортом між населеними пунктами громади та районним центром – м. Синельникове; - придбання шкільних автобусів (2 од.); |
|
Згуртування та активізація громади
|
- формування мешканцями громади й бізнесом щорічного бюджету участі; - розвиток громадських організацій за сферами діяльності або професійними інтересами (бізнес, освіта та саморозвиток дорослих); - створення Центру спілкування та співробітництва (коворкінг-центру); - започаткування щорічних загальногромадівських свят, фестивалів, масово-розважальних заходів, спартакіади з різноманітними номінаціями на призи від голови об’єднаної громади, селишної ради, громадських організацій, спонсорів; - розвиток системи інтерактивного спілкування громади з місцевою владою через сайт громади; - створення публічних місць доступу до мережі Інтернет у кожному населеному пункті; - створення власних засобів соціальних комунікацій (друковане видання, місцеве радіо, зовнішні носії інформації);
|
|
Створення умов для залучення інвестицій у створення промислових підприємств на території громади 1.2. Підтримка підприємницьких ініціатив мешканців громади
|
- розробка й затвердження генеральних планів забудови по всіх населених пунктах громади; - розробка інвестиційного паспорту об’єднаної територіальної громади; - - просування інвестиційних можливостей та переваг Славгородської ОТГ в інформаційному просторі; |
|
Підтримка підприємницьких ініціатив мешканців громади
|
- проведення серії семінарів з бізнес-навчання для потенційних та працюючих підприємців громади; - організація сучасно обладнаного приймального пункту для збуту продукції домогосподарств та дрібних агровиробників; - створення сервісного підприємства з обслуговування сільгоспвиробників; - створення сімейних міні-ферм з вирощування великої рогатої худоби; - створення комунального оптово-роздрібного ринку поблизу автошляху Е-105; - закладка фруктового саду з унікальною номенклатурою плодів, - створення підприємства з виробництва фруктових та овочевих консервів; - участь у щорічних ярмарках сільгоспвиробників у містах Дніпро, Запоріжжя та інших;
|
|
|
даний документ спрямований на розв’язання проблеми розробки комплексної стратегії розвитку Славгородської ОТГ на період 2019 – 2022 рр.;
|
|
Якісне надання освітньо-виховних послуг
|
- капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій елементів будівлі КЗО Шевченківської СЗШ за адресою:525262, Дніпропетровська обл., Синельниківський р-н, с. Бурханівка, вул. Шкільна,1; - капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій елементів будівлі КЗО Варварівської СЗШ за адресою:52550, Дніпропетровська обл., Синельниківський р-н, с. Варварівка, вул. Ювілейна
|
|
Благоустрій вулиць та населених пунктів громади, розвиток інфраструктури активного дозвілля, забезпечення належної якості публічних послуг |
Забезпечення належного санітарно-екологічного стану території |
- створення комунальної системи управління твердими побутовими та промисловими відходами (ТППВ); - ліквідація несанкціонованих звалищ твердих побутових відходів; - будівництво заводу з сортування та переробки ТППВ на засадах ММС декількох громад; - створення мапи забруднення ґрунтів та ґрунтових вод на території об’єднаної громади на засадах ММС декількох громад; - установлення громадських туалетів у місцях відпочинку та адміністративному центрі об’єднаної громади; - розробка рішення щодо забезпечення населення якісною питною водою з огляду на створену мапу забруднення підземних вод
|
|
Безпека життєдіяльності |
- створення комунального комплексного центру безпеки, оповіщення, запобігання надзвичайним ситуаціям у смт Славгород; - створення добровільних пожежно-рятувальних дружин у всіх населених пунктах громади; - вирішення проблеми небезпеки від бездомних та диких тварин |
Якісні комунально-побутові послуги |
- капітальний ремонт мережі вуличного освітлення с. Запорізьке;
|
|
Інфраструктура відпочинку, дозвілля, зайняття фізкультурою і спортом |
- створення Центру творчості молоді у смт Славгород; - капітальний ремонт приміщень спортивної споруди стадіону Варварівської сільської ради Синельниківського району; - благоустрій місць культурного відпочинку в центральній частині смт Славгород (зона відпочинку з безкоштовним Wi-Fi доступом до інтернету, публічні туалети, дитячий ігровий майданчик, прокат велосипедів та самокатів для дорослих і дітей, велодоріжки, сидячі місця спілкування – стилізовані лави, ігри на ґрунті: шахи, городки, традиційне улюблене кіно просто неба); - збільшення кількості та придання креативного дизайну зеленим насадженням у центрі смт Славгород; - створення велосипедних доріжок та місць паркування велосипедів; - створення загально доступних місць для зайняття спортом у кожному населеному пункті громади; - реконструкція громадської будівлі Гірківського сільського клубу за адресою: Дніпропетровська обл., Синельниківський р-н, с. Гірки, вул. Шевченка, буд.7; - реконструкція громадської будівлі Варварівського клубу за адресою:Дніпропетровська обл., Синельниківський р-н.,с. Варварівка, вул. Вчительська, буд.2;
|
|
Очікувані результати: Забезпечення збільшення надходження коштів до Державного і місцевих бюджетів. збереження та ефективне використання об’єктів державної та комунальної власності; формування гармонійного культурного середовища громади; популяризація регіональної культурної індустрії; налагодження нових ділових контактів підприємств регіону з потенційними діловими партнерами; розширення присутності місцевих товаровиробників на зовнішніх ринках. забезпечення ефективного використання науково-технічного, інноваційного та освітнього потенціалу; розвиток спортивної інфраструктури для масових занять дорослого населення, дітей і молоді фізичною культурою та спортом, проведення спортивних змагань з ігрових видів для дітей, юнаків та ветеранів спорту.
виконання запланованих робіт з будівництва і реконструкції спортивних об’єктів; забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності; збалансування обсягів та напрямів підготовки робітничих кадрів відповідно до потреб регіонального ринку праці; підняття престижу робітничих професій серед учнівської молоді; підвищення рівня конкурентоспроможності випускників шкіл.
|
||
Прозоре урядування та активні мешканці |
Забезпечити умови для можливості населення (зокрема молоді) приймати активну участь у житті громади |
|
Удосконалити способи комунікації з населенням та організувати можливість доступного та зрозумілого зворотного зв’язку із громадянами |
|
|
|
сприяння інститутам громадянського суспільства громади у їх діяльності.
|
|
Постійне оцінювання діяльності ОМС для забезпечення підконтрольності та підзвітності влади громаді |
Відкрита, прозора влада |
- створення я центру надання адміністративних послуг із широким застосуванням інформаційних технологій; - створення системи регулярного оцінювання громадою та бізнесом діяльності влади з використанням сайту громади;
|
Очікувані результати: створення та розвиток інститутів громадянського суспільства, взаємодія влади і громадськості; посилення спроможності інститутів громадянського суспільства щодо виконання їх статутних завдань, покращення іміджу органів виконавчої влади серед громадськості; реалізація інститутами громадянського суспільства суспільно значимих проектів; залучення експертів від інститутів громадянського суспільства до розробки суспільно важливих актів, врахування пропозицій громадськості при їх підготовці; забезпечення широкої інформаційної кампанії серед громадського сектору про приклади меценатства та благодійництва, підвищення престижності участі юридичних та фізичних осіб у волонтерському русі та благодійництві. |
Секретар селищної ради А.М.Іванова
Додаток 2
до рішення селищної ради
№ -17/VI від 20.02.2019 року
Перелік інвестиційних проектів розвитку селищної ради,
що можуть реалізовуватися за рахунок коштів селищного бюджету,
державного фонду регіонального розвитку, секторальної бюджетної підтримки ЄС та субвенції
з державного бюджету на формування інфраструктури селищної ради у 2019
№ |
Назва проектної ідеї |
Виконавець |
Оціночна вартість проекту, тис. грн. |
Очікуваний термін реалізації проекту |
Очікуваний результат від реалізації проекту |
1 |
Утримання, здійснення поточного та капітального ремонту доріг Славгородської селищної ради |
|
14100,21 |
|
|
1.1 |
Поточний (ямковий) ремонт доріг у смт.Славгород ( вул. Нова, Маяковського, Транспортна, Залізнична, Свободи, провулках Заводський, Запорізький, Театральний) |
Славгородська ОТГ |
220,00 |
2019 рік |
Покращення транспортної інфраструктури та підвищення комфортності життя населення в смт.Славгород |
1.2 |
Поточний (ямковий) ремонт доріг у с.Варварівка ( вул.Центральна, Учительська) |
Славгородська ОТГ |
160,00 |
2019 рік |
Покращення транспортної інфраструктури та підвищення комфортності життя населення на території с.Варварівка |
1.3 |
Виготовлення робочого проекту з проведення капітального ремонту доріг у с.Третяківка |
Славгородська ОТГ |
65,00 |
2019 рік |
Покращення транспортної інфраструктури на території Гірківського старостинського округу |
1.4 |
Виготовлення робочого проекту з проведення капітального ремонту доріг у с.Бурханівка |
Славгородська ОТГ |
70,00 |
2019 рік |
Покращення транспортної інфраструктури на території Гірківського старостинського округу |
1.5 |
Виготовлення робочого проекту з проведення капітального ремонту доріг у с.Гірки вул.Шевченка, Квітнева |
Славгородська ОТГ |
80,00 |
2019 рік |
Покращення транспортної інфраструктури на території Гірківського старостинського округу |
1.6 |
Виготовлення проектно кошторисної документації та капітальний ремон доріг с.Третяківка |
Славгородська ОТГ |
1 500,00 |
2019 рік |
Покращення транспортної інфраструктури на території Гірківського старостинського округу |
1.7 |
Виготовлення проектно кошторисної документації та капітальний ремон доріг с.Бурханівка |
Славгородська ОТГ |
1 500,00 |
2019 рік |
Покращення транспортної інфраструктури на території Гірківського старостинського округу |
1.8 |
Виготовлення проектно кошторисної документації та капітальний ремон доріг с.Гірки по вул. Шевченка, Квітнева |
Славгородська ОТГ |
5 000,00 |
2019 рік |
Покращення транспортної інфраструктури на території Гірківського старостинського округу |
1.9 |
Капітальний ремонт дороги вул.Свободи, смт.Славгород Синельниківського району Дніпропектровської області |
Славгородська ОТГ |
3 138,46 |
2019 рік |
Покращення транспортної інфраструктури на території смт.Славгород |
1.10 |
Капітальний ремонт дороги пров.Заводський, смт.Славгород Синельниківського району Дніпропектровської області |
Славгородська ОТГ |
2 366,76 |
2019 рік |
Покращення транспортної інфраструктури на території смт.Славгород |
2 |
Забезпечення функціонування водопровідно-каналізаційного господарства на території Славгородської селищної ради |
|
3 400,00 |
|
|
2.1 |
Виготовлення проектної документації та будівництво магістральної водопровідної мережі на пайових засадах з мешканцями с. Тургенєвка по вулицях Весела, Миру, Гагаріна. |
Славгородська ОТГ |
650,00 |
2019 рік |
Підвищення рівня та комфортності життя населення громади |
2.2 |
Здійснення поточного ремонту водопровідних мереж на пайових засадах з мешканцями смт. Славгород, вулицьТаврійська, Відродження, Героїв, Українська |
Славгородська ОТГ |
200,00 |
2019 рік |
Забезпечення безперебійного водопостачання жителям смт.Славгород |
2.3 |
Здійснення поточного ремонту водопровідних мереж на пайових засадах з мешканцями с.Варварівка вул. Центральна,Вчительська,Польова, Ювілейна |
Славгородська ОТГ |
250,00 |
2020 рік |
Забезпечення безперебійного водопостачання по Варварівському старостинському округу |
2.4 |
Здійснення поточного ремонту водопровідних мереж на пайових засадах з мешканцями с.Гірки вул. Шевченка, Квітнева |
Славгородська ОТГ |
500,00 |
2019 рік |
Забезпечення безперебійного водопостачання по Гірківському старостинському округу |
2.5 |
Здійснення поточного ремонту водопровідних мереж на пайових засадах з мешканцями у с.Бурханівка вул. Шкільна |
Славгородська ОТГ |
150,00 |
2019 рік |
Забезпечення безперебійного водопостачання по Гірківському старостинському округу |
2.6 |
Здійснення поточного ремонту водопровідних мереж на пайових засадах з мешканцями с.Третяківка по вул. Гагаріна |
Славгородська ОТГ |
150,00 |
2019 рік |
Забезпечення безперебійного водопостачання по Гірківському старостинському округу |
2.7 |
Виготовлення проектно-кошторисної документації та капітальний ремонт системи водопостачання смт.Славгород Синельниківського району Дніпропетровської обл. |
Славгородська ОТГ |
1 500,00 |
2019 рік |
Забезпечення безперебійного водопостачання жителям смт.Славгород |
3 |
Розвиток житлово-комунального господарства та благоустрою громади |
|
1 522,00 |
|
|
3.1 |
Фінансова підтримка комунального підприємства «Господар» Славгородської селищної ради (відшкодування різниці в тарифах водопостачання)) |
Славгородська ОТГ |
300,00 |
2019рік |
Організація процесу обслуговування установ соціальної сфери та надання побутових послуг населенню громади |
3.2 |
Придбання обладнання для впровадження інноваційних технологій, розширення сфери комунальних послуг та створення нових робочих місць |
Славгородська ОТГ |
700,00 |
2019 рік |
Придбання обладнання для впровадження інноваційних технологій дасть змогу значно покращити якість інфраструктури та систему комунального обслуговування населення. При цьому комунальне підприємство не лише обслуговуватиме громаду, але й надавати послуги прилеглим селам, що дасть змогу ефективно використовувати придбане обладнання, людські ресурси та забезпечить принцип самоокупності у роботі комунального підприємства |
3.3 |
Відновлення вуличного освітлення у с. Третяківка, вулиці Гагаріна, Садова |
Славгородська ОТГ |
40,00 |
2019 рік |
Покращення благоустрою та підвищення комфортності життя населення громади |
3.4 |
Відновлення вуличного у смт. Славгород, вул. Ральченко - Космонавтів,
|
Славгородська ОТГ |
35,00 |
2019 рік |
Покращення благоустрою та підвищення комфортності життя населення громади |
3.5 |
Придбання обладнання дитячого майданчика для прибудинкової території по вул.Ральченко у с.Бегма |
Славгородська ОТГ |
50,00 |
2019 рік |
Покращення благоустрою та підвищення комфортності життя населення громади, благоустрій місць культурного відпочинку |
3.6 |
Придбання обладнання дитячого майданчика для прибудинкової території по вул.Залізнична у с.Володимирське |
Славгородська ОТГ |
45,00 |
2019 рік |
Покращення благоустрою та підвищення комфортності життя населення громади, благоустрій місць культурного відпочинку |
3.7 |
Капітальний ремонт памятника історії місцевого значення "Братська могила радянських воїнів" (держ.Охорон.№976 смт.Славгород Синельниківського району Дніпропетровської області" |
|
200,00 |
2019 рік |
Збереження культурнмх та історичних памяток на території Славгородської ОТГ |
3.8 |
Проведення поточного ремонту памятника загиблим воїнам в с.Варварівка |
|
77,00 |
2019 рік |
Збереження культурнмх та історичних памяток на території Славгородської ОТГ |
3.9 |
Придбання та встановлення зупиночного комплексу в с.Тургенєвка, с.Польове,с.Гірки, с.Запорізьке, с.Третяківка, с.Бурханівка, с.Андріївка |
Славгородська ОТГ |
75,00 |
2019 рік |
Підвищення якості та комфортності життя населення громади |
4 |
Здійснення реконструкції, ремонту установ, будівель та приміщень на території селищної ради |
|
9 596,52 |
|
|
4.1 |
Виготовлення технічної документації по реконструкції даху, утеплення стін будівлі КЗО Славгородського ДНЗ №2 (ясла-садок) «Журавочка» |
Славгородська ОТГ |
200,00 |
2019 рік |
Підвищення рівня енергозбереження закладу та створення належних умов для виховання дітей |
4.2 |
Реконструкція громадської будівлі Гірківського сільського клубу за адресою Дніпропетровська обл.Синельниківський р-н, с.Гірки, вул.Шевченка, буд.7 |
Славгородська ОТГ |
1 516,52 |
2019 рік |
Створення умов для організації та проведення заходів в галузі культури і мистецтва |
4.3 |
Ремонт службового житла (квартира № 5 у буд.№ 13 по вул. Космонавтів смт. Славгород) |
Славгородська ОТГ |
50,00 |
2019 рік |
Підвищення рівня та комфортності життя населення громади, залучення нових спеціалістів |
4.4 |
Ремонт соціального житла (буд. № 30 по вул. Українська у смт. Славгород, буд. № 28 по вул. 40 років Перемоги у с.Запорізьке) |
Славгородська ОТГ |
50,00 |
2019 рік |
Підвищення рівня та комфортності життя соціально-незахищених верств населення селищної ради |
4.5 |
Ремонт нежитлової будівлі за адресою смт.Славгород, вул.Таврійська,17 |
Славгородська ОТГ |
80,00 |
2019 рік |
Підвищення рівня та комфортності життя на території громади |
4.6 |
Капітальний ремонт елементів будівлі Варварівської НЗСШ 1-ІІІ ступеня |
Славгородська ОТГ |
500,00 |
2019 рік |
Забезпечення гарантій для реалізації права на освіту незалежно від місця проживання та форм її отримання |
4.7 |
Капітальний ремонт приміщень спортивної споруди стадіону Варварівської сільської ради Синельниківського району |
Славгородська ОТГ |
700,00 |
2019рік |
Створення а громадах єдиного освітньо-культурно-спортивного простору громади |
4.8 |
Реконструкція громадської будівлі Варварівського клубу за адресою:Дніпропетровська обл.,Синельниківський р-н.,с.Варварівка, вул.Вчительська, буд.2 |
Славгородська ОТГ |
2 000,00 |
2019 рік |
Створення умов для організації та проведення заходів в галузі культури і мистецтва |
4.9 |
Капітальний ремонт елементів будівлі КЗО Шевченківської СЗШ за адресою:525262,Дніпропетровська обл.,Синельниківський р-н,с.Бурханівка,вул.Шкільна,1 |
Славгородська ОТГ |
4 500,00 |
2019 рік |
Забезпечення гарантій для реалізації права на освіту незалежно від місця проживання та форм її отримання |
5 |
Впорядкування земельних відносин та здійснення робіт із землеустрою на території селищної ради |
|
2490,00 |
|
|
5.1 |
Виготовлення технічної документації із землеустрою по Адміністративній будівлі Гірківського старостинського округу |
Славгородська ОТГ |
10,00 |
2019 рік |
Забезпечення проведення робіт по землеустрою, підвищення відповідальністі суб’єктів господарювання за раціональне використання земельних ділянок |
5.2 |
Оформлення відумерлої спадщини земельної ділянки для ОСГ та реєстрації права власності на території Славгородської ОТГ |
Славгородська ОТГ |
20,00 |
2019 рік |
Забезпечення проведення робіт по землеустрою, визначення структури та напрямків використання земельних ділянок, підвищення відповідальністі за раціональне використання землі |
5.3 |
Підготовка лотів для земельних торгів у формі аукціону |
Славгородська ОТГ |
10,00 |
2019 рік |
Забезпечення раціонального використання земельних ресурсів на території селищної ради |
5.4 |
Виготовлення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних утворень населених пунктів Славгородської ОТГ |
Славгородська ОТГ |
1350,00 |
2019 рік |
Забезпечення проведення робіт по землеустрою, визначення структури та напрямків використання земельних ділянок, підвищення відповідальністі за раціональне використання землі |
5.5 |
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оціки земель населених пунктів Славгородської ОТГ |
Славгородська ОТГ |
800,00 |
2019 рік |
Забезпечення проведення робіт по землеустрою, визначення структури та напрямків використання земельних ділянок, підвищення відповідальністі за раціональне використання землі |
5.6 |
Розроблення (внесення змін) генерального плану с Олександропіль |
Славгородська ОТГ |
150,00 |
2019 рік |
Забезпечення раціонального використання земельних ресурсів на території селищної ради |
5.7 |
Розроблення (внесення змін) генерального плану с. Польове |
Славгородська ОТГ |
150,00 |
2019 рік |
Забезпечення раціонального використання земельних ресурсів на території селищної ради |
6 |
Здійснення заходів з охорони навколишнього природного середовища |
|
517,00 |
|
|
6.1 |
Підтримка санітарно-екологічного стану водойм,упорядкування відкритих джерел питної води, санітарна очистка прибережних смуг водойм на території селищної ради |
Славгородська ОТГ |
12,00 |
2019 рік |
Забезпечення раціонального використання водних ресурсів на території селищної ради |
6.2 |
Ліквідація стихійних сміттєзвалищ на території селищної ради, придбання контейнерів для сміття |
Славгородська ОТГ |
255,00 |
2019 рік |
Підвищення якості та комфортності життя населення селищної ради, покращення екологічного стану |
6.3 |
Виділення земельних ділянок під полігони ТПВ. Замовлення розробки паспорту та проекту будівництва полігону ТПВ в смт.славгород та с.варварівка |
Славгородська ОТГ |
250,00 |
2019 рік |
Покращення еколочіного стану та підвищення якості життя населення на території селищної ради |
|
Разом по інвестиційним проектам |
|
31625,73 |
|
|
Секретар селищної ради А.М.Іванова
Додаток 3 до рішення селищної ради від 20.02.2019 року №-17/VII Орієнтовний перелік показників соціально-економічного розвитку об’єднаної територіальної громади (назва ОТГ, область) |
||||||
№ |
Найменування показника |
Одиниця виміру |
Значення показника у 2017 році (факт) |
Значення показника у 2018 році (факт) |
2018 рік у відсотках до 2017 року |
Значення показника у 2019 році (прогноз) |
І |
Демографічна ситуація |
|
|
|
|
|
1 |
Чисельність постійного населення |
осіб |
|
5252 |
|
5176 |
2 |
Чисельність постійного населення віком 16-59 років |
осіб |
|
2851 |
|
2834 |
3 |
Кількість дітей віком до 16 років |
осіб |
|
995 |
|
1009 |
4 |
Демографічне навантаження на 1000 осіб працездатного віку |
% |
|
84,2 |
|
54,75 |
5 |
Природний приріст (скорочення ) |
осіб |
|
-78 |
|
-15 |
населення |
||||||
6. |
Кількість зайнятого (працюючого) населення |
осіб |
|
2583 |
|
2457 |
7 |
Внутрішня міграція населення в межах населених пунктів об’єднаної територіальної громади |
осіб |
|
70 |
|
78 |
8 |
Чисельність осіб з інвалідністю, з них: |
осіб |
|
103 |
|
103 |
|
діти віком до 18 років |
|
|
29 |
|
29 |
9. |
Контингент, який потребує соціальної підтримки |
осіб |
|
1970 |
|
2147 |
10. |
Кількість зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб |
осіб |
|
66 |
|
78 |
ІІ |
Економічна ефективність |
|
|
|
|
|
11. |
Обсяг капітальних інвестицій |
грн. |
|
744,1 |
|
802,8 |
на 1 особу |
||||||
|
у тому числі за рахунок коштів державного бюджету |
грн. |
|
599,68 |
|
418,33 |
|
у тому числі за рахунок коштів обласного бюджету |
грн. |
|
165,8 |
|
0 |
|
у тому числі за рахунок коштів бюджету об’єднаної територіальної громади |
грн. |
|
50,8 |
|
41,54 |
12. |
Кількість підприємств малого та середнього бізнесу |
одиниць |
|
0,007 |
|
0,007 |
на 1000 осіб наявного населення |
||||||
13. |
Кількість кооперативів |
одиниць |
|
0,00038 |
|
0,0004 |
на 1000 осіб наявного населення |
||||||
|
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
обслуговуючих сільськогосподарських |
|
|
0,00038 |
|
0,0004 |
|
виробничих сільськогосподарських |
|
|
0 |
|
0 |
|
споживчих |
|
|
0 |
|
0 |
14. |
Загальна протяжність автошляхів з твердим покриттям |
км |
|
45 |
|
45 |
15. |
Кількість проектів регіонального розвитку, що реалізуються на території об’єднаної громади у тому числі за рахунок: |
одиниць |
|
7 |
|
7 |
|
коштів державного фонду регіонального розвитку |
одиниць |
|
0 |
|
0 |
коштів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад |
|
|
4 |
|
3 |
|
інших джерел |
одиниць |
|
3 |
|
4 |
|
16. |
Обсяг фінансування проектів регіонального розвитку, що реалізуються на території об’єднаної громади |
грн. |
|
2384594,2 |
|
2165300 |
за рахунок державного бюджету |
% |
|
91 |
|
80 |
|
за рахунок місцевого бюджету |
% |
|
9 |
|
20 |
|
за рахунок інших джерел |
% |
|
0 |
|
0 |
|
ІІІ |
Фінансова самодостатність |
|
|
|
|
|
17. |
Доходи бюджету об’єднаної територіальної громади (без трансфертів) на 1 особу |
грн. |
|
3629,59 |
|
4020,79 |
18. |
Капітальні видатки бюджету об’єднаної територіальної громади (без трансфертів) на 1 особу |
грн. |
|
87,65 |
|
41,54 |
19. |
Питома вага видатків на утримання апарату управління у фінансових ресурсах ОТГ |
% |
|
24,4 |
|
22,1 |
20. |
Рівень дотаційності бюджетів (частка базової дотації в доходах загального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади (без урахування субвенцій) |
% |
|
2,1 |
|
3,2 |
21. |
Частка видатків бюджету розвитку в загальному обсязі видатків об’єднаної територіальної громади (без урахування власних надходжень бюджетних установ) |
% |
|
8,6 |
|
10,7 |
22. |
Обсяг надходжень до бюджету об’єднаної територіальної громади від сплати податку на доходи фізичних осіб на 1 особу |
грн. |
|
705,06 |
|
2108,52 |
23. |
Обсяг надходжень до бюджету об’єднаної територіальної громади від плати за землю на 1 особу |
грн. |
|
594,78 |
|
722,14 |
24. |
Обсяг надходжень до бюджету об’єднаної територіальної громади від сплати єдиного податку на 1 особу |
грн. |
|
890,89 |
|
1008,17 |
25. |
Обсяг надходжень до бюджету об’єднаної територіальної громади від сплати акцизного податку на 1 особу |
грн. |
|
84,72 |
|
94,67 |
26. |
Обсяг надходжень до бюджету об’єднаної територіальної громади від сплати податку на нерухоме майно на 1 особу |
грн. |
|
71,54 |
|
82,3 |
27. |
Частка видатків місцевого бюджету на фінансування пільг, соціальних послуг, гарантій та житлових субсидій у галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» |
% |
|
0 |
|
0 |
ІV |
Якість та доступність публічних послуг |
|
|
|
|
|
28. |
Частка домогосподарств, що мають доступ до фіксованої широкосмугової мережі Інтернет, у загальній кількості домогосподарств об’єднаної територіальної громади |
% |
|
35 |
|
35 |
29. |
Кількість лікарів загальної практики - сімейних лікарів на 1000 осіб наявного населення на кінець року |
осіб |
|
0,8 |
|
0,8 |
30. |
Середня наповнюваність групи дошкільного навчального закладу об’єднаної територіальної громади |
осіб |
|
18 |
|
18 |
31. |
Частка дітей дошкільного віку охоплена дошкільними навчальними закладами, у загальній кількості дітей дошкільного віку |
% |
|
93 |
|
95 |
32. |
Середня наповнюваність класів загальноосвітньої школи об’єднаної територіальної громади |
осіб |
|
14 |
|
14 |
33. |
Частка дітей, для яких організовано підвезення до місця навчання і додому, у загальній кількості учнів, які того потребують |
% |
|
100 |
|
100 |
34. |
Частка дітей, охоплених позашкільною освітою, у загальній кількості дітей шкільного віку |
% |
|
49 |
|
37 |
35. |
Частка випускників загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали за результатами зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови 160 балів і вище, у загальній кількості учнів, що проходили тестування з іноземної мови |
% |
|
0 |
|
0 |
36. |
Частка випускників загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали за результатами зовнішнього незалежного оцінювання з української мови 160 балів і вище, у загальній кількості учнів, що проходили тестування з української мови |
% |
|
44 |
|
44 |
37. |
Частка випускників загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали за результатами зовнішнього незалежного оцінювання з математики 160 балів і вище, у загальній кількості учнів, що проходили тестування з математики |
% |
|
0 |
|
10 |
38. |
Кількість осіб, охоплених соціальними програмами та послугами, що фінансуються за кошти місцевого бюджету |
осіб |
|
290 |
|
290 |
V |
Створення комфортних умов для життя |
|
|
|
|
|
39. |
Частка домогосподарств, забезпечених централізованим водопостачанням, у загальній кількості домогосподарств об’єднаної територіальної громади |
% |
|
85 |
|
85 |
40. |
Частка домогосподарств, забезпечених централізованим водовідведенням, у загальній кількості домогосподарств об’єднаної територіальної громади |
% |
|
7,5 |
|
7,5 |
41. |
Частка домогосподарств, які уклали кредитні договори в рамках механізмів підтримки заходів з енергоефективності в житловому секторі за рахунок коштів державного бюджету (у тому числі із співфінансуванням з місцевих бюджетів), у загальній кількості домогосподарств об’єднаної територіальної громади |
% |
|
0 |
|
0 |
42. |
Частка населених пунктів об’єднаної територіальної громади, у яких укладені договори на вивезення твердих побутових відходів між домогосподарствами та обслуговуючим підприємством (надавачем послуги з вивезення побутових відходів), у загальній кількості населених пунктів об’єднаної територіальної громади |
% |
|
0 |
|
0 |
43. |
Частка населених пунктів, які уклали договори з обслуговуючими організаціями на вивезення твердих побутових відходів, у загальній кількості населених пунктів об’єднаної територіальної громади |
% |
|
0 |
|
0 |
44. |
Частка домогосподарств, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків у загальній кількості домогосподарств об’єднаної територіальної громади |
|
|
0 |
|
0 |
45. |
Кількість установ соціального призначення |
одиниць |
|
30 |
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
з них (за ДБН В.2в1-17.62006 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення»): |
|
|
|
|
|
|
повністю доступні |
одиниць |
|
30 |
|
30 |
|
частково доступні |
одиниць |
|
0 |
|
0 |
|
недоступні |
одиниць |
|
0 |
|
0 |
46. |
Кількість спеціальних паркувальних місць транспортних засобів для інвалідів біля будівель |
одиниць |
|
0 |
|
0 |
47. |
Частка домогосподарств, забезпечених централізованим газопостачанням, у їх загальній кількості |
% |
|
63 |
|
63 |
48. |
Кількість фізичних осіб підприємців на 1000 населення |
% |
|
0,0061 |
|
0,006 |
49. |
Кількість закладів культури (бібліотек, клубів, кінотеатрів тощо) на 1000 населення |
одиниць |
|
1,1 |
|
1,1 |
50. |
Кількість закладів фізичної культури і спорту (стадіонів, спортивних клубів тощо) на 1000 населення |
одиниць |
|
0,00019 |
|
0,0002 |
Секретар селищної ради А.М.Іванова